vandaag 15 december zijn we naar de anesthesioloog geweest.
We moesten er al om half negen zijn, ondanks dat het erg gevroren had die nacht en we flink da autoruiten moesten krabben waren wij op tijd,en toen begon het wachten, tjonge wat duurde dat allemaal lang voor we (als eerste) aan de beurd waren.
We zijn eerst naar Carla Meulman geweest zij is verpleegkundige en heeft een intake gesprek voor de chirugieafdeling gedaan. eerder werd dit gesprek gedaan op de dag van de opname maar dit is veranderd.
Ook heeft ze alles nog een x doorgesproken over hoe het allemaal zal gaan vanaf de opname tot het weer thuis zijn,
daarna konden we naar de anesthesioloog, dat is de arts die zich heeft toegelegd op de verschillende vormen van anesthesie, de pijnbestrijding en intensieve zorg rondom de operatie.
Ze had allerlei vragen over de gezondheid; welke medicijnen ma gebruikt, en of ze allergisch is voor bepaalde medicijnen,pleisters en jodium, over eerdere operaties en hoe ma toen op de anesthesie reageerde; na de hernia operatie was ze erg misselijk daarom krijgt ze volgende week hier iets extra's voor om dit te voorkomen. Ook krijgt ma iets in het infuus om haar longen goed te beschermen.
Omdat er verder geen onderzoeken zijn geweest regelde de anesthesioloog dat er vandaag ook nog bloedgeprikt moest worden en nog even een hartfilmpje moest worden gemaakt dit is normaal voor een operatie teven heeft ze een afspraak voor ma gemaakt bij een internist donderdag 17 december om half 2,om te kijken of alles oke is dit is normaal voor een operatie ivm de leeftijd van mam.
Na het gesprek zijn we naar Ina de oncologie verpleegkundige geweest, het is erg fijn om met haar door te praten over wat de arts net allemaal heeft verteld.
hierna is er het hartfilmpje gemaakt en konden we doorlopen naar het lab om bloed te prikken.
al met al een lange ochtent omdat het allemaal erg lang duurde (van 08.30 uur tot 11.00 uur)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten